Derechos de autor : mininessie -Ines R Vega. Powered by Blogger.

--------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------

Monday, June 18, 2012

Hope (for all the world)- Esperanza (para todo el mundo)

Hope (for all the world)
Some of you know i am Jehovah Witness ...some not...
but the point is that we all need hope...the world is full of violence, sickness and problems..
i have problems myself...health...economy...but my God never leaved me alone...i want  to share my hope with you all...thinking in a very hopefull words!
(Revelation 21:3, 4) With that I heard a loud voice from the throne say: “Look! The tent of God is with mankind, and he will reside with them, and they will be his peoples. And God himself will be with them.  And he will wipe out every tear from their eyes, and death will be no more, neither will mourning nor outcry nor pain be anymore. The former things have passed away."

Esperanza (para todo el mundo)
Algunos sabeis que soy Testigo de Jehova...algunos no...
pero el punto es que todos necesitamos esperanza...el mundo está lleno de violencia,enfermedad y roblemas...
Yo misma tengo problemas...salud...economía...pero mi Dios nunca me ha dejado..quiero compartir mi esperanza con todos vosotros...pensando en unas palabras verdaderamente esperanzadoras!
(Revelación 21:3, 4) "Con eso, oí una voz fuerte desde el trono decir: “¡Mira! La tienda de Dios está con la humanidad, y él residirá con ellos, y ellos serán sus pueblos. Y Dios mismo estará con ellos.  Y limpiará toda lágrima de sus ojos, y la muerte no será más, ni existirá ya más lamento ni clamor ni dolor. Las cosas anteriores han pasado”.


No comments: