Derechos de autor : mininessie -Ines R Vega. Powered by Blogger.

--------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------

Friday, May 28, 2010

Chapter 6 - Faatin - Capitulo 6 - Faatin

Chapter 6 - Faatin
Faruk is spellbound by the sight of the woman....he bows and hardly can ask
 "¿who are you  beautiful lady?
¿how is posible you know my name?"
"I know you very well peacemaker"
says her "I am Faatin ...and i control the forest and waters near your kingdom...
i have little helpers that tell me what i want to know -she smiles slighty - i knew you was in the forest ...and i knew you saved my favourite deer....when you was
on delirium i healed your wounds...
and my helpers gave you the food....
i knew you will follow them...and i was waiting for you "
-she smiles again-
"then are you to whom I owe my life"
says Faruk...
she answers
"no...you saved one life first and is more than deserved payment...but i know you have other wounds...these i want to heal too if you allow me".
Faruk is amazed for her words and he only
is capable to kiss her hand...

Capitulo 6 - Faatin
Faruk esta hechizado por la vision de la mujer...el se inclina y dificilmente pregunta
"¿quien eres hermosa dama?
¿como es posible que conozcas mi nombre?"
"te conozco perfectamente pacificador"
dice ella "Soy Faatin...y yo controlo el bosque y las aguas cercanos a tu reino...
tengo pequeños ayudantes que me cuentan lo que quiero saber
 -ella sonrie ligeramente-
yo sabia que estabas en el bosque...
y sabia que has salvado a mi ciervo favorito....cuando estabas delirando
yo sane tus heridas...
y mis ayudantes te llevaron la comida...
sabia que los seguirias...y estaba
esperandote"
-ella sonrie de nuevo-
"entonces eres tu a quien debo mi vida"
dice Faruk...
ella contesta
"no...tu salvaste primero una vida y es mas que merecido pago....
pero yo se que tienes otras heridas...
esas tambien quiero sanarlas
si tu me lo permites".
Faruk esta sorprendido por sus
palabras y solo acierta
a besarle la mano........


No comments: